Salutacions

6 10 2007

En aquest moment, inicio el meu recorregut com a blogaire. Bé, no és del tot cert. Havia dissenyat i programat un blog propi, però el temps que havia d’utilitzar en mantenir-lo, no em permetia desenvolupar continguts… mal rotllo.

Així que ara, he optat per un altre opció. I aqui estem!. La meva intenció és explicar les meves aventures, i sincerament, el que em doni la gana, que per això és el meu blog…. Sóc molt aficionat als esports de muntanya, o sigui que granpart de les entrades i els temes, seràn d’aquest àmbit amb tota seguretat

Acciones

Information

Responder

