missatge de benvinguda

7 10 2007

avatarSuposo que com a qualsevol lloc, el primer que s’escau es presentar-se. Aixi que és el que penso fer:

Sóc una persona, activa, extrovertida, que li agrada molt disfrutar de la vida, i que té molts interessos i aficions. Em dedico profesionalment al sector de les noves tecnologies, i estic completament influenciat per aquest fet. Com a contrast a passar-me tot el dia assegut en una oficina, la meva afició principal em porta a llocs tranquils, en es espais oberts i de difícil accés: les muntanyes.

Sóc un apassionat de la muntanya, i de quasi qualsevol disciplina esportiva que pugui practicar en ella. O sigui que segurament, si visiteu el blog, us afartareu de veure referències a aquest tema. Per altra banda, em considero una persona amb inquietuds diverses, que fan que m’interesi per tot el que m’envolta, principalment la meva gent i el meu pais, que no es altre que Catalunya.

Com presentació i avançament, crec que no està gens malament…. ja anirem veient més coses poc a poc

Acciones

Information

Responder

