Entrenaments i reptes

29 06 2008

Va començar com un simple entrenament. La simple necessitat de desenvolupar activitat física de manera regular, per a aconseguir una forma física òptima per a desenvolupar activitat a muntanya. M’havia deixat anar, sense fer rés, pensant que ja no valia la pena fer rés…estava equivocat. I quan m’en adono, peso 104 kilos.

Estic molt passat de pes. Ja no disfruto de la muntanya, perque cada sortida és un patiment. M’en adono que si no aconsegueixo reduïr aquest quilos ara, quan sigui més gran en serà impossible. Així que,a principis d’estiu de l’any passat em proposo donar un cop de mà i canviar aquesta situació.

Ara mateix, peso 78 quilos, i em sento millor que mai i capaç de tot. Realitzo entrenaments per a guanyar resistència, dispciplines aeròbiques (bicicleta, running, natació). Per afegir quelcom d’interessant, torno a competir en curses populars, tal i com havia fet fa molts anys (Cursa de la Mercè, Cursa de Bombers, Cursa del Corte Ingles). Tot curses d’uns 10 kilòmetres, on faig temps que ronden els 55 minuts, aproximadament.

Amb l’objectiu aconseguit, la forma fisica assolida, en proposo nous reptes, i no se m’acudeix res més que apuntar-me al Triatló Sprint de Barcelona. 750 metres de natació en mar obert, 20 km de bicicleta, i acabant amb una suau carrera a peu de 5km. No està malament. Crec que estic preparat per a aconseguir finalitzar la prova. M’entreno 5 dies a la setmana en una disciplina o altre, poc temps per això. No en hi ha més, però crec que suficient per assolir el repte….

Ja veurem, us aniré explicant les meves sensacions, fins que arribi el gran dia: 20 de Juliol de 2008, Barcelona, Port Olimpic, 8.30h del mati…

Acciones

Information

Responder

