Tancades les inscripcions

8 07 2008

Ahir, em vaig connectar a la web del Triatló sprint de Barcelona i vaig veure que les inscripcions per a la proba ja estàn tancades. Sembla doncs, que ha estat tot un èxit… l´únic que espero, és no fer el ridicul. Per molt que m’ho proposi, tinc un temps limitat per entrenar:

– Dues sessions setmanals de running, de 30 minuts (5 km aprox)
– Dues sessions diàries, de Dilluns a Dijous, de bicicleta, de 25 minuts cadascuna. (5,8 km)
– Dues sessions setmanals de musculació i natació (2 sèries de 1000 m). Ara al estiu, doblo el entrenament, passant a fer quatre sessions.

Hi ha moments en que penso que patiré molt durant la proba, doncs no em sembla un entrenament suficient, però no hi puc fer més. Em conformaré acabant, i veient que no sóc l’últim.

Acciones

Information

Responder

