Recta final

13 07 2008

Ahir vaig fer un entrenament de running, tot provant la indumentària que duré el dia de la prova. M’he comprat un mono de triatló, per no tenir problemes per canviar-me en les transicions. Estava a punt de ploure i vaig sortir a còrrer. La veritat, no sé exactament quin va ser el motiu, però la veritat es que em vaig sentir molt bé, vaig marcar un ritme fort desde el començament i vaig disfrutar molt. És una de les vegades que he recorregut més en 30 minuts. La indumentària en dóna sort, o, potser i té quelcom a veure?

Ja queda poc per saber la resposta: 7 dies…..

Acciones

Information

Responder

