5/10. Triatló de Barcelona

9 10 2008

Recorregut en bicicleta segment de running

Ha estat dur, però, finalment vam aconseguir la fita. Crec que puc estar content, doncs he millorat el temps del Triatló anterior. Encara no tinc tots els parcials, però la millora en el segment de bicicleta és destacable. I es que la nova màquina és un cohet. Encara que he pagat un preu per això, doncs he fet set minuts menys  de bicicleta, i només he aconseguit millorar el temps total en tres minuts. Quatre minuts els he perdut en algun altre lloc.

I és que, al començar la secció de running, les cames em semblaven de pedra. Em va costar arrancar. Suposo que vaig pagar el esforç del segment de bicicleta. Les valoracions són molt positives, deixlant apart la lluita ferotge per trobar un espai a l’aigua als primers metres, que hem va costar més d’una glopada.

El triatló és un esport molt complert i exigent. Ara finalitza la temporada, i haurem d’esperar a l’any que bé per participar en més proves. Ara, l’objectiu és la temporada d’hivern a muntanya, que sembla que es podria presentar bastant bé.

Acciones

Information

3 responses

19 11 2008
Sedentaris

Gràcies pels ànims!

De moment, tinc moltes ganes de fer el primer duatló.

Es de muntanya i el fan a Prats de Lluçanés el proper Diumenge 7 de Desembre. Encara m’he d’inscriure, espero no arribar tard. Publicaré una entrada al bloc.

Salut i quilòmetres,

Ferran de sedentaris.cat

27 10 2008
amuntiavall

Doncs no ho dubtis ni un moment… És quelcom que t’enganxa, i només cal estar en bona forma física, que hem sembla que aquest és el cas

25 10 2008
Ferran

Felicitats pel blog!
Estava buscant blogs similars al nostre (el fem entre dos) i he vist aquest. El contingut és de molta qualitat i em sembla que compartim filosofia i quilòmetres. Espero fer algun dia un triatló, em faria gràcia.

Ferran

Responder

