Running, running, running…

21 06 2009

Avui he fet entrenament de running, i les sensacions han estat molt bones. He augmentat la distància, fent quasi una hora de running. La veritat, és que estic molt content de la meva progressió, donat del poc temps que disposo. Aquesta segona setmana de cicle, el ritme assolit  és bastant bó.

Encara podria haver fet més distància, però com sempre, el temps i les obligacions no en permeten més. El cas és que em sento cada vegada més bé i més confiat. Tinc companys que faràn la Triatló de Tossa i la veritat, es que és tota una tentació, donat que tots els comentaris que veig són molt favorables per a la prova, encara que és una triatló olimpica i tots diuen que és molt dura, especialment el tram de ciclisme.

Depén de com em trobi de forces, la veritat és que podria ser un gran repte. El triatló, a fi de comptes és això: reptes constants

Acciones

Information

Responder

