Strands. Xarxes socials d’esportistes

4 08 2009

Últimament, això del que anomenen Internet 2.0 està molt de moda, i les xarxes socials en són un clar exponent. Un exemple d’això és la xarxa Strands, pensada per a esportistes. Un espai on cadascú pot penjar cada una de les activitats que fa.

Hi cap quasi tot, entrenaments, competicions, rutes, fotografies, …. i una llarga llista de cosa. Aquesta gent va estar molt inteligen i van col.locar un stand a la Triatló de la Vila.

La veritat, es que és una idea que em va semblar atractiva, així que hem vaig decidir a probar-ho. Cal a dir que la web està preparada i té diversos gadgets per a incorporar dades de forma automàtica de diversos dispositius i webs alienes (GARMIN, NIKE +…), aquesta última és una opció que estic considerant, donat l’estat lamentable del meu MP3, el fet de poder combinar-lo amb un assistent per les meves sèries de running em sembla interessant.

O sigui que, a partir d’ara, també em podeu trobar a Strands, i espero molt aviat pujar els meus entrenaments amb Nike+!

Acciones

Information

Responder

