31/12. Cursa dels Nassos

2 01 2010

Aquest passat dia de cap d’any, ha tingut lloc la tradicional Cursa dels Nassos. Es una cursa especial, on despedim l’any. Especial també per l’hora de sortida, a mitja tarda, cosa que fa que t’hagis d’adaptar a l’horari.

La cursa va anar molt bé en el seu tram inicial. Vaig arribar amb el temps una mica just a la sortida, i vaig haver de còrrer per deixar la bossa al guardarroba, doncs estava situat al Pabelló de la Mar Bella, una mica lluny, en fi, coses de la organització.

La carrera en si, va ser molt ràpida per mi en el seu començament. Primers cinc quilòmetres molt còmodes i fluits, amb unes bones referències. La segona part ja em costa més. Començo a notar el plat d’espaghetti que m’he cruspit al migdia, i una mica la falta d’èntrenament, degut als aconteixements dels últims dies, que m’han trasbalsat una mica els horaris i alguna cosa més.

Especialment durs són els últims dos quilòmetres, on el ritme baixa consderablement. Al final, una marca que podria estar millor, tardo uns 50 minuts en fer el recorregut.

I ja pensant en les competicions de l’any que bé. I en aprofitar degudament la temporada d’hivern a muntanya! tant com em permeti la familia!


Acciones

Information

Responder

