Curs de Medicina i Socors de Muntanya. Conclusions

2 04 2010

Ja hem finalitzat el curs, i m’agradaria desde aquí, fer una valoració del mateix, tant per a futurs alumnes, com per a persones que el dirigeixen e imparteixen. Abans de tot, he de dir que desde el punt de vista d’un novell en aquests temes, m’ha semblat un curs interessant, però que sincerament no ha cobert les meves expectatives.

És un curs molt potent i amb moltes possibilitats, però crec que està poc desenvolupat en alguns temes, i en altres, el temari està una mica desfasat. He tingut companys molt més experimentats que jo, que en faràn altres valoracions, però jo realment, no puc fer res mes que treure’n una valoració positiva, encara que amb aquest matissos, segueix siguent un curs recomanable per a no iniciats, i tinc la esperança de que les mancances descrites es sol.lucionaràn, millorant encara el contingut.

L’aprenentatge obtingut aquí, és quelcom molt interessant per a mi, que té un abast més enllà de les activitats pures de muntanya. El SVB (Suport Vital Bàsic), DEA (Desfibrilador Extern Automàtic), i certes maniobres i accions d’autorescat, són coses que et poden ser de gran utilitat quan més és necessiten, en els pitjors moments.

Per tot això penso,que ha estat un temps ben invertit, relativament. Que es podria haver aprofitat més? És cert, però m’en emporto bastants aprenentatges nous, que es el que interessa. Tothom que pensés fer-ho, crec que és una bona decisió, encara que si no varien certes coses i el format, en treuràn més profit els no iniciats en totes les matèries que s’imparteixen. No així les persones ja vinculades tant professionalment com per les seves aficions, a aquestes activitats.


Acciones

Information

Responder

