Fi de temporada

3 10 2010

Després d’un final atipic, donem per finalitzada la temporada. Aquest any no he participat en algunes probes habituals, com la Triatló de Tossa per diverses raons, i no participaré en la propera Triatló de Barcelona per unes altres. Així que tanquem la temporada unicament amb tres competicions disputades.

El cos no em demanava més, aixi que he decidit no forçar. Per altra banda, les previsions metereològiques per Tossa, no eren gens favorables, tal i com va succeïr després. Donat el preu d’aquestes competicions, vaig decidir no pagar 51 EUROS per fer una prova a mitjes, tal i com després va ser.

Respecte a la última competició de Barcelona, problemes amb la inscripció m’han fet desistir, si bé és cert que la vaig realitzar a ultima hora i potser va ser aquest el motiu. Ara, tant dona ja, i a pensar en la temporada d’hivern i en tornar a la meva estimada muntanya


Acciones

Information

Responder

